Geef een review aan ADS International voor de geleverde diensten of de geleverde goederen.

4 reacties

  1. Wij zijn meermaals heel goed geholpen ook wanneer wij tegen problemen met ons software pakket aanliepen.
    Stap voor stap word je telefonisch begeleid. Kom je er toch niet uit dan kan er via teamviewer support geleverd worden.
    Ook hierbij wordt duidelijk toegelicht welke stappen er genomen worden.
    Zelfs toen wij een virus op onze server hadden en wij dachten dat de fout in de software zat hebben wij een heldere uitleg en goede tips gekregen om de schade aan het systeem zo veel mogelijk te beperken.

  2. Wij zijn gebruiker van het programma Urenregistratie Plus. Na het ingebruik nemen van een nieuwe pc werkte het programma niet meer. Contact opgenomen met ADS International. We zijn geweldig geholpen. Keurig teruggebeld en het programma loopt weer als een zonnetje. Danny, veel dank!

  3. Wij zijn al vele jaren klant bij ADS International en hebben in 2013 gevraagd om bij ons op kantoor het systeem van Monicom aan te passen. Wij hebben twee bedrijven met verschillende logo’s. Daarvoor is digitaal factureren mogelijk gemaakt en gekoppeld aan ons mail programma. Dit scheelt ons aanzienlijk in de portokosten. Er is in de loop van de jaren regelmatig telefonische hulp door ons gevraagd. Denk daarbij aan het aanpassen van bijvoorbeeld het BTW tarief. ADS International heeft bijzonder veel kennis van het gebruik van het software pakket, dat toch tamelijk ingewikkeld is door de vele mogelijkheden van het pakket. Het is daarom logisch dat ik voor ADS International kies en klant blijf.

  4. Zojuist heel fijn geholpen aan de telefoon, zeer duidelijk en professioneel toegelicht.
    Nogmaals dank voor de tijd die genomen is om het op te lossen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *